Thursday, December 05, 2013

JLaw > international law

Ehe ehe he he. Vill ni ens höra mer om den här långtråkiga neverending följetången?

(Jag menar min kulturkonsumtion inte mitt liv ifall det är oklart.)

Nyckeln - har inte fått min bibbabok. Ännu. Men den har ny status på helmets sidor iaf - "behandlas". Låter lovande.

En jättefin Nyckelnrecension (och om hela trilogin) av SvD!:

"I vilken ålder slutar man att bära världen på sina axlar?"

Påtal om fina länkar så tyckte jag att det var intressant att läsa om den här undersökningen:

"To what extent do stories we read and watch for fun have an impact on our political views and thinking?"
(Om Harry Potter! Läs!)

Imorgon kväll tänkte jag se The Day of the Doctor. Finally. Den finns på arenan till och med lördag så passa på! 

Catching Fire! Har nu börjat fundera på att kanske se den med Olga när hon kommer eller med Nessie eller kanske med BÅDA! Jag måste ju utnyttja det faktum att jag faktiskt övertalade dem båda att läsa de här böckerna.

Här är några True Facts About Jennifer Lawrence:

No comments: