Saturday, June 15, 2013

Book Depository

Nu har jag alltså provat på Book Depository och det gick smidigt och bra. De har Free Shipping Worldwide och ofta fina erbjudanden och min Rose Under Fire var här åtta dagar efter att den skickats. (För just Rose Under Fire har de höjt lite på priset och adlibris sänkt lite på priset så för den skulle jag ändå rekommendera adlibris, som också är snabbare förstås.)

PS. Med boken fick jag ett Book Depository-bokmärke som har en lista med olika aktiviteter och hur mycket kalorier de förbränner. Läsning var ju rätt långt nere på listan. Okej... Snyggt bokmärke..? Eh. Jag läste igenom hela listan och tänkte att det måste finnas någon point med det här. Nån kul grej liksom och inte bara: "här har du din bok men kanske vi kan föreslå lite snöskottning eller firefighting (!) istället?". Till sist var jag tvungen att googla och det visade sig att Book Depository har en serie med "factmarks" med olika mer eller mindre konstiga info-grejer på. Man kan ju konstatera att jag fick det tråkigaste.

No comments: