Saturday, March 23, 2013

Girls och sånt

Jag såg de fem första avsnitten av Girls när de kom på arenan och nu finns andra halvan av första säsongen där. Jag vill se dem men jag har knappt tid att se mina andra två serier som kommer en gång i veckan! (Elementary och Call the Midwife (Chummy!)).


Jag var inte så förtjust i början och tyckte absolut inte att jag kunde känna igen mig men alltså Hannahs resonemang om att hon åtminstone inte är en knarkare. Oh yes. Won me over.

PS. Iholla slutade jag se på efter de tre första veckorna. No way att hinna med det - fyra avsnitt i veckan!

PS2. När någon föreslår en serie är jag alltid bara "jojo det låter bra, jag ska kolla upp den (yeah right!)". (Men jag har faktiskt en anteckningsbok för böcker jag vill läsa filmer jag vill se och serier jag är nyfiken på. För allt sånt ryms inte i mitt huvud.)

2 comments:

Marie said...

Tack för tipset att resten finns på Arenan nu! Såg första sjoket, tyckte serien var lite väl hypad men måste nog titta vidare.

Fridolina said...

Kul! Ska nog också titta nu över påsk tänkte jag. De finns som tur kvar ganska länge också.