Sunday, November 13, 2011

Farsdagen

Jag hann inte ringa åt pappa imorse, inte pga krapula som vanligt utan för att han ringde mig före! Han tackade för farsdagsgåvan. Jag skickade te och bok i torsdags. Vitt te med ingefära, Martin Bircks ungdom. Den är tunn och går bra att skicka i ett brev. Ja och så är den bra också. Om någon har missat så är jag Söderbergs fangirl nummer ett.

Ja jag var på fest igår.

Men det blev ba en hot shot så jag e helt megafräsch.

Idag har jag varit på farsdagsmiddag med mofa, mommo, mostrar och kusiner. Så har jag faktiskt städat lite. Måste bjuda gäster så jag får resten gjort någon gång också. Är lite för slö nu.

2 comments:

Pixie said...

Ibland behöver man en perfekt brevstorleksbok. Tack för tipset! Har inte läst Söderberg faktiskt men varit sugen på Doktor Glas hur länge som helst! Ja, och Mordets Praktik av K.Ekman. Har du läst den?

Fridolina said...

Åh ja - läs! Mordets praktik, nej den har jag faktiskt inte läst, men tack för att du påminde om den! Den verkar finnas i billig och praktisk pocket på adlibris också, I like!