Wednesday, October 19, 2011

Äsch

Kom hem från jobbet, lagade varm kopp choklad, satt mig ner framför datorn, öppnade ruutu.fi för att se del två i The World's Most Extreme Airports - och så kommer den först imorgon! (Okej technically idag, mycket senare idag.) Istället har det varit någon jäkla historia om Alien encounters under medeltiden. Och den finns inte på documentaryheaven heller. Där finns däremot en Survivor's Guide to Plane Crashes, som jag såg häromdagen. Det har varit mycket flygande på sistone så jag är lite insnöad. 

Kanske jag borde börja kolla serier istället som alla andra. Men det finns ju för jäkla många. Jag har inte följt någon serie sedan i början av House. Och så tittar jag gärna på lite Vänner eller SATC ibland. Det är lite som med musik. Jag är inte sådär himla öppen för nya saker.

Eller kanske jag helt enkelt borde gå och lägga mig med min bok nu.

No comments: