Monday, September 05, 2011

Presenter you guys!

Jag fyllde ju år och fick en massa presenter. Man kan säga att teman i år var te, choklad och armband. Väldigt trevligt för jag gillar alla tre!


Kinesiskt energite och mood for love-te. Ryskt chokladte. Blommig plånbok. Oläst Keyes-bok (som jag har tittat på i bokhandeln flera gånger). En miniräknare som både ser ut som en chokladbit och doftar som en (also known as The Chocolator)! Och så ett Misfitsnattlinne (stor t-skjorta) som jag har önskat.


Armband. Man kan liksom inte ha för många.


I det här paketet fanns bl.a. en lasagneform och jag har redan lagat lasagne i den tre gånger. Jag har faktiskt färdig lasagne i kylskåpet as we speak. Ni får take my word on this och bild på paketet bara för jag måste träna lite på att ta snygga matbilder...


Och sist men inte minst den här lilla söta rara saken.

2 comments:

Emmas Bokhylla said...

Ah, grattis i efterskott!
Vilka fina presenter du fick!

Fridolina said...

Tack! :)