Monday, November 01, 2010

They're on the motherfuckin' plane!

Jag har ju inte ännu offentliggjort min To Do Before 30 - lista men jag kan avslöja att jag redan kunnat kryssa av en grej. Jag har nämligen sett Snakes on a Plane. En slö söndag i sängen förvandlades till ... ja, nånting helt annat då jag plötsligt fann mig själv framför denna orgie i fobier. Det är ju lite så med den här filmen att - precis som med Lesbian Vampire Killers - så säger titeln allt. Behövs inte så hemskt mycket introduktion här. Dessutom har väl de flesta som har tänkt se den redan sett den för länge sedan. Jag kan säga att som film var den bättre än jag trodde och som inspiration för framtida mardrömmar överträffar den nog alla dina förväntningar. 


2 comments:

EE said...

Har länge undvikit att se den där filmen :) men jag tror ändå den slår min första söndagsfilm "Frozen". Den innehöll beståndsdelar som bli kvarglömda uppe i skidliften vid stängningsdags, vara idiotiska och bli uppätna av vargflock som lägligt nog uppenbarar sig. ;) Så dåligt!

Fridolina said...

Har hört om den. Uij. Snakes är mycket bättre, I'm sure! ;)