Sunday, November 07, 2010

Helgen

Nevermind den töntiga posen, vill liksom ba visa hu jag matchar smyckena + nagellack.

Fazerinadrink med Vera & Anya, öl på Iltakoulu med Hanna, lasagne hos Mommo & Mofa, laxsallad med Mamma & mostrarna och så har jag firat en nybliven magister. Jag har inte behövt laga mat själv på många dagar. Och tur är väl det, då jag misslyckades så katastrofalt med min omelett igår morse (Nessie you are missed. And apparently also indispensable.). Det var förresten sång med svenska dagen-tema på bussen in till stan igår kväll:

Vi ska dricka hela natten alkohol
vi ska dricka hela natten alkohol
vi ska dricka hela natten, vi ska inte dricka vatten
vi ska dricka hela natten alkohol.

Förvånansvärt catchy.

Flicka med Schokodrink

3 comments:

Himmelske Danser said...

I miss you! I miss you! I miss you! I miss you! I miss you!

Nessie said...

I miss you also...

Du är välkommen närhelst du vill så ska jag laga omelett åt dej, underbara flicka med schokodrink! ;)

MISS YOU VERY MANY!!

Fridolina said...

Aaaaaaaaawwwww!!! Miss U 2!!