Tuesday, September 21, 2010

Ring i läppen.

Är något jag har velat ha lääänge. (Nej mamma jag har inte skaffat! Ännu.)


En sån ring som på bilden, men mitt på läppen. Det som hindrar mig är att jag kan föreställa mig hur den skråmar tänderna... (Och mina tänder är liksom really important to me!!)

Bilden hittade jag på bloggen Effing Dykes. I ett inlägg om hur man kan se på någon att den är lesbisk. Och har man en sån här ring med en liten boll på sig nånstans på kroppen är man tydligen med väldigt hög sannolikhet lesbisk. (Då vågar jag nog säga att navelpiercingen däremot, den är en "100% straight" tip-off...) Fast jag är ju straight.

Riktigt trevlig blogg förresten, där det också ålderskrisas:
Do you know I had a conversation with a girl born in the 90s??? The fetus could talk.

2 comments:

Anonymous said...

Haha! Åt den där kommentaren om foster som kan prata. :D

Du läser så konstiga bloggar.. Jag är kanske en reformed lesbian jag då åxå eftersom jag haft en piercing med en kula i mitten. Fortf drömmer jag om en stav i tungan. Men det är nog en dröm som aldrig kommer att besannas...

Fridolina said...

Mmhm! ;) Visst känns det lite så ibland..

Nåja, egentligen hittade jag den bloggen via bilden som jag googlade fram ;) Sedan råkade det vara en bra blogg också!

Åh, stav i tungan är jättesnyggt! Inte för mig dock, jag skulle inte heller klara av det och så inbillar jag mig dessutom att jag har för kort tunga..! ;)