Sunday, June 13, 2010

Sushi for beginners

Med Lisa & Hanna som är back from Oslo och Lisas pojkvän som egentligen lagade den där sushin då vi andra hade så fullt upp med att catch up och sånt igår kväll. Ni kan ju föreställa er hurdan tremendous succé det var då mina naglar matchade wasabin. Sen trotsade vi sommarstormen och tog en buss in till stan på en öööl. Nu funderar jag om jag ska våga dricka te eller inte, det finns risk för sömnlös natt då men det finns det ju iofs helt utan te också med tanke på hur jävla länge jag sov idag.

PS. Tofslan & Vifslan e sötast! ♥

2 comments:

//t said...

Mårran, utan tvekan Mårran. Men, man kan kanske inte kalla henne söt direkt... :/

Fridolina said...

Tofslan & Vifslan e bara sötast, jag menar int att de e dom ja identifierar mej me ;) Å dee int Mårran heller ;)