Wednesday, November 04, 2009

Jeejee!

Lisa å ja haa biljettää!!! ♥♥♥ 20.11.2009

New Moon är min favorit i Twilight-serien.

Ensamhet, längtan, tomhet, övergivenhet, uppgivenhet, frestelse och ljuv sweet äkta olycklig kärlek. Now we're talking!!

Twilight var ju bara åhå-snyggaste-killen-i-high-school-vill-ha-mig (med en liten twist måhända men ändå) medan Eclipse bara handlar om lite kärleksgnabb och Breaking Dawn är en extrem-freaky-sci-fi-fortsättning på det...

New Moon är vacker.

[very stolen pic btw men jag är Team Edward om ni undrar]

5 comments:

Marie said...

Jamen New Moon är ju en enda lång "jag blev dumpad och det är synd om mig"-historia! Har inte läst fyran än men jag har höga förväntningar på den, annars är nog ettan bäst hittills tycker jag.

JOHNNY! said...

åhå vad jag håller med dig om new moon, den är bäst! man typ dör ju i hjärtat när edward har stuckit och månaderna bara passerar på blanka sidor.

Fridolina said...

Marie - jag är sen väldigt intresserad att höra vad du tycker om den!

Johnny - ja! för mig är det definitivt den boken som väcker de starkaste känslorna (och igenkännande...)

Anonymous said...

Frida borde vi planeera klädsel elä nåå ?? ;)
h.Lisa

Fridolina said...

ABSOLUT. Vi vill ju int se ut som nå vargsympatisörer!! :O