Friday, August 28, 2009

Friday Night In

Och leker med mina födelsedagspresenter. För nu har jag ont i halsen. Magsmärtorna hann gå om utan att jag behövde använda mitt Nexiumrecept, som den snälla läkaren gav mig trots att hon föreslog att jag skulle vänta med det tills hon har sett hur blodproven ser ut, ifall jag skulle behöva nån antibiotika eller nåt annat. Hon ringde och väckte mig (ca. 07.40) följande morgon och frågade hur jag mådde och berättade att mina infektionsvärden var höga och att hon ville att jag skulle ta nytt blodprov. Det var lite lägre värden på dem och jag mådde mycket bättre så hon bestämde att jag ska kolla ännu en gång på måndag för att se om de säkert gått ner. (Huj, jag har redan blåmärken i båda armarna.) Och ja, idag fick jag ont i halsen. Betadine och Vicks ikväll - skönt.

Ms Oates dagböcker och en ljuvlig liten Happy B-day bok. Och bokhållare.

Téburk med trädkramarmumin på.

Och mina favoritsmaker i.

En stooor hårsprayburk (som inte ens ryms på bilden).


Och en Gudrun Sjödén-scarf.
Mina födelsedagsgåvor är som gjorda för en halssjuk Frida.

No comments: