Sunday, February 08, 2009

Mamma genomskådar mig

Mommo & Mofa har flyttat från hus till lägenhet och har en massa saker som inte ryms in i skåp. Så när jag var där i torsdags fick jag två ölglas, sex rödvinsglas och åtta vittvinsglas. Mamma undrade hur 17 JAG får alla de här glasen att rymmas i mina 17 kvadrat.

- Jo men jag har satt dom i ett skåp nu, dom rymdes för just nu har jag int så mycky sånt där.. såndä .. ehh .. vaheterde såndär .. alltså, såndään öhhhh ...

-Mat?

Just det var det ja.

4 comments:

mysanlover said...

Haha! Den var bra! Mamm känner nog sin Frida hon ;)

Fridolina said...

Oh yes, alldeles för väl. Jag tror ordet jag sökte var ungefär "torrvaror" men det är ju ... mat.

Linda said...

Men Frida, inte kan man ju leva bara på Ål heller!!

Fridolina said...

Njaa... tror nog att det e helt åål rajt jag HÖHÖHÖ ;) Ååh can't wait ti nästa möte!!!